Informații despre produs
Camera mea este instalat pe mânerul portbagajului
Răspundeți la următoarele întrebări înainte de a plasa o comanda:
1. Ce model și an este masina ta?
2. Da-mi poze ecranului de radio și aer condiționat.te rog.
3. Există un conector AUX sau un AMI conector cu cotiera cutie sau pasager torpedou?
Înainte de instalare (Mare de configurare---A4 B8 2010) După instalare
Acest produs este potrivit pentru:
A5 RS4 RS5 A4 b8 S5 2009-2016 (Dreapta de conducere)
Fierbinte punct de vânzare:
1. Suport sistem de operare: Android 12 sistem.
2. Suport 8GB RAM.
3. Suport 128GB ROM.(64GB ROM)
4. Suport PROCESOR procesor: Qualcomm 665 sau UNISOC 8581。
5.Cablul este plug and play, nu este nevoie să taie auto originale cablu.
6.Construit în "Carplay" și Android auto funcția.
Caracteristică:
1. Suport de 12.3 inch touch screen(sau de 10,25 inchi ecran)
2.Suport de muzică Bluetooth și Bluetooth Telefon.
3. Built-in sistem de navigație GPS.
4. Suport funcția dual zone.
5. Suport reda Video 1080P.
6. Suport de înaltă fidelitate muzica de ieșire.
7. WIFI Built-in receptor .
8. Suport de comandă pe volan.
9. Suport intrare USB.
10. Sprijini afișa data și ora.
11. Suport play store funcție.
12. dosarul de sprijin de Management.
13. Suport interfață grafică de utilizator.
14. Sprijinul de instalare a Aplicației.
15. Built-in microfon sau suport pentru microfon extern.
16. Suport funcția calculator.
17. Suport auto originale amplificator sistem.
18. Suport inversa funcția de camera (Optional).
19. Suport DAB+ radio digital.(Opțional).
20.De suport a Presiunii în Anvelope Sistemul de Monitorizare (TPMS).(Opțional).
fotografie de produs
Întrebări FRECVENTE:
1. Dacă nu sunteți un inginer electronist sau o persoană dedicată, este recomandat sa gasesti un profesionist în magazin de mașină să-l instalați.(Prețul nu include costurile de instalare)
2. Tarif: prețul nu include orice taxe vamale și taxa pe valoarea adăugată.Cumpărătorii trebuie să plătească taxe vamale și taxa pe valoarea adăugată.Atunci când mărfurile ajung la vamă, vânzătorul va furniza informații pentru comandă și facturi de către cumpărător.Cumpărătorul are obligația de a transmite informațiile referitoare la marfă, la firma de curierat sau vamale.Cumpărătorii sunt obligați să asiste bunuri pentru a trece vama fără probleme.În cazul în care cumpărătorul nu cooperează cu vămuire și bunurile sunt returnate, cumpărătorul va suporta toate responsabilitățile.
3.Masina asta se potrivesc pe masina mea?
Inginerul nostru vă va ajuta să obțineți răspunsul.Cu toate acestea el nevoie de niste mesaje de la tine.vă rugăm să răspundeți belowquestions și se lasă mesaj de la noi, dupa comanda, va vom raspunde in 24 de ore.vă mulțumesc foarte mult.
4.Poate fi livrat pentru țara mea?
Putem livra elemente de 98% de țări din lume.dacă țara dumneavoastră, puteți ot selectați pe Anvrbihorsalaj.ro , vă rugăm să ne vorbească .
5.Cât timp ia să sosească?
În general vorbind, vom aranja transport în 3-4 zile lucrătoare după ce plata este confirmat, și vom coopera cu DHL(5-10 zile), și EMS (15-20 zile) pentru timpul de livrare.
6.Retur:
Vom face noastre cele mai bune pentru a servi fiecare client ce putem mai bine.
Va vom returna pentru produsele returnate în termen de 7 zile de la primirea acestora, pentru orice motiv.
O rambursare completă va fi givenif elemente sunt returnate în theiroriginal condiție.Marfa care este deteriorat sau lipsește componente nu este rambursabil.Cumpărătorii sunt responsabili pentru vină și să se întoarcă de transport cu ambalaje corespunzătoare.La primirea elemente, va vom returna imediat.
7.Garanție Și Întreținere:
1)oferim 3 zile de înlocuire și 12 luni întreținere garanție.Elementele pot fi înlocuite în prima lună sau menținute pentru primul an.
2)Cumpărătorii sunt responsabili pentru vin și retur taxele de transport maritim pentru articole de garanție.(În cele mai multe cazuri, cumpărătorul va trebui doar pentru a reveni la problema componente, mai degrabă decât întregul pachet.).
3)Înainte de a se întoarce elemente, vă rugăm să asigurați-vă că veți obține noastre (vânzătorului) adresa de returnare, și scrie "cadou" pe detalii livrare foaie.Vă rugăm să folosiți regulat servicii poștale și trimite-ne numărul de urmărire.De indata ce vom primi elementele, vom repara sau schimba-le cât mai curând posibil
8.Feedback-ul
Depindem clienților noștri atisfaction pentru a reuși.Pentru acestea, vom încerca noastre cele mai bune pentru a satisface clienții noștri satisfations.Deci, feedback-ul dvs. este extrem de important pentru noi.Deci, vă rog, citiți